Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14473
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วิทูร สมพงษ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T01:58:25Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T01:58:25Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.180285 ว3441ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1347292 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14473 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนห้างฉัตรวิทยา -- นักเรียน | en_US |
dc.subject | โรงเรียนห้างฉัตรวิทยา -- ฐานข้อมูล | en_US |
dc.subject | ระบบการจัดเก็บและค้นข้อสนเทศ -- นักเรียน | en_US |
dc.subject | นักเรียน -- ฐานข้อมูล | en_US |
dc.subject | การจัดการฐานข้อมูล | en_US |
dc.title | การพัฒนาระบบการดูแลช่วยเหลือนักเรียนโรงเรียนห้างฉัตรวิทยา จังหวัดลำปาง / วิทูร สมพงษ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | GRAD-Sciences and Technology: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
itm0547wsp_tpg.pdf | 140.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0547wsp_abs.pdf | 168.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0547wsp_con.pdf | 111.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0547wsp_ch1.pdf | 147.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0547wsp_ch2.pdf | 301.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0547wsp_ch3.pdf | 145.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0547wsp_ch4.pdf | 164.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0547wsp_ch5.pdf | 119.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0547wsp_ch6.pdf | 149.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0547wsp_ch7.pdf | 197.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0547wsp_ch8.pdf | 175.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0547wsp_bib.pdf | 121.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0547wsp_app.pdf | 2.5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.