Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัฐชวนันท์ งาสว่างen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:00:29Z-
dc.date.available2014-09-17T09:00:29Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381.1 ณ113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1360144en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10655-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดโดยตรง -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการขายตรง -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectอาหารเสริมen_US
dc.titleปัจจัยที่กระทบต่อความต้องการเสนอซื้อต่อผลิตภัณฑ์เสริมอาหารจากระบบขายตรงที่อาศัยระบบการตลาดหลายชั้นในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the demand for dietary supplement products from direct sale of multi-level marketing in Chiang Mai Province / ณัฐชวนันท์ งาสว่างen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0847nn_tpg.pdf141.78 kBAdobe PDFView/Open
econ0847nn_abs.pdf147.79 kBAdobe PDFView/Open
econ0847nn_con.pdf116.32 kBAdobe PDFView/Open
econ0847nn_ch1.pdf233.4 kBAdobe PDFView/Open
econ0847nn_ch2.pdf222.19 kBAdobe PDFView/Open
econ0847nn_ch3.pdf155.87 kBAdobe PDFView/Open
econ0847nn_ch4.pdf310.94 kBAdobe PDFView/Open
econ0847nn_ch5.pdf137.82 kBAdobe PDFView/Open
econ0847nn_bib.pdf170.96 kBAdobe PDFView/Open
econ0847nn_app.pdf322.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.