Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10341
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อนักลงทุนในการซื้อขายทองคำแท่งในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting investors towards trading gold bullion in Mueang Chiang Mai District / ธนัชชา วัฒนากูล
Authors: ธนัชชา วัฒนากูล
Authors: ธนัชชา วัฒนากูล
Keywords: การตลาด -- เชียงใหม่;กาลงทุน -- เชียงใหม่;ทอง -- การขาย
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ธ1511ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1527413
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10341
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30755tw_tpg.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tw_abs.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tw_con.pdf4 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tw_ch1.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tw_ch2.pdf3.72 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tw_ch3.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tw_ch4.pdf47.03 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tw_ch5.pdf13.98 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tw_bib.pdf802.7 kBAdobe PDFView/Open
mba30755tw_app.pdf7.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.