Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10210
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัทสรรพสินค้าแจ่มฟ้าพลาซ่า จำกัด สาขาอำเภอเมือง ลำพูน = Customer satisfaction towards service marketing mix factors of Jampha plaza department store company limited, Mueang Lumphun district branch / ชญาดา วงศ์มณีรุ่ง
Authors: ชญาดา วงศ์มณีรุ่ง
Authors: ชญาดา วงศ์มณีรุ่ง
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค -- ลำพูน. อำเภอเมือง;ร้านค้าสะดวกซื้อ -- ลำพูน;บริษัท สรรพสินค้าแจ่มฟ้าพลาซ่า จำกัด
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ช132ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512533
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10210
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba21054cw_tpg.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_abs.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_con.pdf2.65 MBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_ch1.pdf928.22 kBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_ch2.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_ch3.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_ch4.pdf24.77 MBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_ch5.pdf15.25 MBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_bib.pdf645.65 kBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_app.pdf4.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.