Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorทิพาวาดี ทวีอภิรดีวิโรจน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:45:07Z-
dc.date.available2014-09-17T08:45:07Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว 658.827 ท362กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512259en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10201-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectชื่อตราผลิตภัณฑ์en_US
dc.subjectกาแฟen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- การตัดสินใจen_US
dc.titleการวัดมูลค่าตราสินค้ากาแฟนาชาจากมุมมองของผู้บริโภค ในจังหวัดภูเก็ต = Measuring consumer-based brand equity of NACHA coffee in Phuket Province / ทิพาวาดี ทวีอภิรดีวิโรจน์en_US
dc.typeการค้นคว้าอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20953tt_tpg.pdf481.14 kBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_abs.pdf352.14 kBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_con.pdf745.53 kBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_ch1.pdf363.67 kBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_ch2.pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_ch3.pdf767.07 kBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_ch4.pdf6.65 MBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_ch5.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_bib.pdf214.82 kBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_app.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.