Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10144
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศรกมลวรรณ สุขมูลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:44:27Z-
dc.date.available2014-09-17T08:44:27Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ศ171ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510844en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10144-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสเตียรอยด์en_US
dc.subjectยา -- การจัดซื้อen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของโสต คอ นาสิกแพทย์ในจังหวัดเชียงใหม่ในการสั่งใช้ยาพ่นจมูกชนิดสเตียรอยด์ = Marketing mix factors affecting decision of Otorhinolaryngologists in Chiang Mai Province towards prescribing intranasal corticosteroid drugs / ศรกมลวรรณ สุขมูลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba21054ss_tpg.pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_abs.pdf663.42 kBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_con.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_ch1.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_ch2.pdf2.99 MBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_ch3.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_ch4.pdf15.19 MBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_ch5.pdf7.08 MBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_bib.pdf644 kBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_app.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.