Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10139
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวไทยในการเลือกใช้บริการที่พักแรมในเขตอำเภอจอมทอง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting Thai tourists towards selecting accommodations in Chom Tong District, Chiang Mai Province / นภัสนันท์ กันต๊ะ
Authors: นภัสนันท์ กันต๊ะ
Authors: นภัสนันท์ กันต๊ะ
Keywords: การตลาด;ที่พักนักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 น1611ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510839
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10139
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba21054nk_tpg.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_abs.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_con.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_ch1.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_ch2.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_ch3.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_ch4.pdf29.98 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_ch5.pdf12.06 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_bib.pdf346.75 kBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_app.pdf3.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.