Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10136
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อลูกค้าในการเลือกหอพักในเทศบาลนครเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting customers towards selecting dormitories in Chiang Mai Municipality / ณฐพงษ์ นักการีย์
Authors: ณฐพงษ์ นักการีย์
Authors: ณฐพงษ์ นักการีย์
Keywords: การตลาด;หอพัก -- เชียงใหม่;ผุ้บริโภค -- การตัดสินใจ
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ณ136ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510836
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10136
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20854nm_tpg.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open
mba20854nm_abs.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
mba20854nm_con.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open
mba20854nm_ch1.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open
mba20854nm_ch2.pdf2.46 MBAdobe PDFView/Open
mba20854nm_ch3.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mba20854nm_ch4.pdf18.72 MBAdobe PDFView/Open
mba20854nm_ch5.pdf5.73 MBAdobe PDFView/Open
mba20854nm_bib.pdf460.57 kBAdobe PDFView/Open
mba20854nm_app.pdf3.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.