Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10060
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อผ้าอ้อมสำเร็จรูปสำหรับทารก = Marketing mix factors affecting consumers in Mueang Chiang Mai District towards purchasing baby diapers / ศรัณย์ เรืองสุริยะพงศ์
Authors: ศรัณย์ เรืองสุริยะพงศ์
Authors: ศรัณย์ เรืองสุริยะพงศ์
Keywords: การตลาด;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;เสื้อผ้าสำเร็จรูป -- การจัดซื้อ
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ศ1711ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504640
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10060
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954sr_tpg.pdf215.17 kBAdobe PDFView/Open
mba20954sr_abs.pdf175.44 kBAdobe PDFView/Open
mba20954sr_con.pdf169.09 kBAdobe PDFView/Open
mba20954sr_ch1.pdf162.49 kBAdobe PDFView/Open
mba20954sr_ch2.pdf212.46 kBAdobe PDFView/Open
mba20954sr_ch3.pdf173.13 kBAdobe PDFView/Open
mba20954sr_ch4.pdf296.74 kBAdobe PDFView/Open
mba20954sr_ch5.pdf179.94 kBAdobe PDFView/Open
mba20954sr_bib.pdf159.9 kBAdobe PDFView/Open
mba20954sr_app.pdf455.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.