Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10054
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในกรุงเทพมหานครในการซื้อกล้องสะท้อนภาพเลนส์เดี่ยวด้วยระบบดิจิทัล ยี่ห้อแคนนอน = Marketing mix factors influencing decision of customers in Bangkok towards buying Canon digital single-lens reflex cameras / ฤทัยนุช วิเศษเสาวภาคย์
Authors: ฤทัยนุช วิเศษเสาวภาคย์
Authors: ฤทัยนุช วิเศษเสาวภาคย์
Keywords: กล้องถ่ายรูปดิจิตอล;ความพอใจของผู้บริโภค
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 771.33 ฤ1411ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504566
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10054
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0454rv_tpg.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_abs.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_con.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_ch1.pdf977.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_ch2.pdf1.86 MBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_ch3.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_ch4.pdf21.77 MBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_ch5.pdf8.39 MBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_bib.pdf691.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_app.pdf2.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.