Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10054
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ฤทัยนุช วิเศษเสาวภาคย์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:43:34Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:43:34Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 771.33 ฤ1411ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504566 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10054 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | กล้องถ่ายรูปดิจิตอล | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในกรุงเทพมหานครในการซื้อกล้องสะท้อนภาพเลนส์เดี่ยวด้วยระบบดิจิทัล ยี่ห้อแคนนอน = Marketing mix factors influencing decision of customers in Bangkok towards buying Canon digital single-lens reflex cameras / ฤทัยนุช วิเศษเสาวภาคย์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0454rv_tpg.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454rv_abs.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454rv_con.pdf | 2.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454rv_ch1.pdf | 977.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454rv_ch2.pdf | 1.86 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454rv_ch3.pdf | 1.56 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454rv_ch4.pdf | 21.77 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454rv_ch5.pdf | 8.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454rv_bib.pdf | 691.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454rv_app.pdf | 2.47 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.