Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9967
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการสั่งซื้อยาผ่านร้านค้าส่งของร้านขายยาในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting retail drugstore decision towards purchasing from wholesalers inMueang Chiang Mai District / สุจิรา สุภาภา
Authors: สุจิรา สุภาภา
Authors: สุจิรา สุภาภา
Keywords: ร้านขายยา -- การตลาด;ร้านขายยา -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ยา
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 615.10688 ส423ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1500194
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9967
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0954ss_tpg.pdf182.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_abs.pdf169.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_con.pdf163.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_ch1.pdf167.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_ch2.pdf234.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_ch3.pdf229.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_ch4.pdf400.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_ch5.pdf295.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_bib.pdf168.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_app.pdf278.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.