Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9672
Title: การรับรู้ของวัยรุ่นในอำเภอเมืองเชียงใหม่ต่อบุคลิกภาพตราสินค้าของรองเท้ากีฬาที่เป็นผู้นำตลาด = Teenager perceptions towards brand personality of leading sports shoes in Mueang Chiang Mai District / สุธี อยู่ยิ้ม
Authors: สุธี อยู่ยิ้ม
Authors: สุธี อยู่ยิ้ม
Keywords: ชื่อตราผลิตภัณฑ์;การสร้างชื่อตราผลิตภัณฑ์;โฆษณา -- รองเท้า;ผู้บริโภค -- ทัศนคติ;วัยรุ่น -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.827 ส443ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474843
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9672
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0852sy_tpg.pdf470.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sy_abs.pdf492.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sy_con.pdf481.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sy_ch1.pdf492.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sy_ch2.pdf543.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sy_ch3.pdf491.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sy_ch4.pdf740.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sy_ch5.pdf544.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sy_bib.pdf497.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sy_app.pdf521.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.