Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9631
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ทิพากร เลวิน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:05:54Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:05:54Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ท362ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1473619 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9631 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | ไวน์ -- การนำเข้า | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อไวน์ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affection consumer decision towards buying imported wine in Mueang Chiang Mai District / ทิพากร เลวิน | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark0553tl_tpg.pdf | 522.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_abs.pdf | 483.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_con.pdf | 458.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_ch1.pdf | 460.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_ch2.pdf | 529.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_ch3.pdf | 463.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_ch4.pdf | 696.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_ch5.pdf | 548.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_bib.pdf | 445.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_app.pdf | 541.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.