Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9575
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิลาส ปัญญาวงศ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:05:29Z-
dc.date.available2014-09-17T08:05:29Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ว372คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1465285en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9575-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectสุริวงศ์บุ๊คเซ็นเตอร์en_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectร้านหนังสือ -- การตลาดen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการร้านหนังสือสุริวงศ์บุ๊คเซ็นเตอร์ = Customer satisfaction towards services marketing mix of Suriwong Book Center / วิลาส ปัญญาวงศ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0852wp_tpg.pdf570.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_abs.pdf516.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_con.pdf471.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_ch1.pdf509.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_ch2.pdf533.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_ch3.pdf500.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_ch4.pdf887.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_ch5.pdf700.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_bib.pdf471.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_app.pdf634.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.