Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9257
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสิริจิตวัฒนา ทากุen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:11Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:11Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ส373ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448099en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9257-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- การตัดสินใจen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของผู้ใช้บริการคาร์แคร์ที่ตั้งอยู่ในอำเภอเมือง เชียงใหม่ = The marketing mix factors affecting customer decision towards selecting car care services in Mueang Chiang Mai district / สิริจิตวัฒนา ทากุen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1051st_tpg.pdf460.58 kBAdobe PDFView/Open
mba1051st_abs.pdf511.78 kBAdobe PDFView/Open
mba1051st_con.pdf473.57 kBAdobe PDFView/Open
mba1051st_ch1.pdf562.76 kBAdobe PDFView/Open
mba1051st_ch3.pdf484.73 kBAdobe PDFView/Open
mba1051st_ch4.pdf806.76 kBAdobe PDFView/Open
mba1051st_ch5.pdf712.21 kBAdobe PDFView/Open
mba1051st_bib.pdf481.76 kBAdobe PDFView/Open
mba1051st_app.pdf527.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.