Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9230
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการสถานพยาบาลสัตว์ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service maketing mix factors affecting consumers selection of animal clinics in Mueang Chiang Mai District / อภิษฎา วังมูล
Authors: อภิษฎา วังมูล
Authors: อภิษฎา วังมูล
Keywords: การตลาด;บริการ -- เชียงใหม่;สถานพยาบาล -- เชียงใหม่
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 362.16 อ163ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447598
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9230
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0451aw_tpg.pdf486.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0451aw_abs.pdf479.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0451aw_con.pdf481.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0451aw_ch1.pdf483.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0451aw_ch2.pdf513.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0451aw_ch3.pdf486.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0451aw_ch4.pdf818.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0451aw_ch5.pdf583.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0451aw_bib.pdf485.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0451aw_app.pdf519.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.