Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศิรินทิพย์ ศุภตระกูลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:55Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:55Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 388.342 ศ373ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447150en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9217-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการตัดสินใจของกลุ่มen_US
dc.subjectรถยนต์en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้ใช้รถยนต์ในการเลือกใช้บริการสถานตรวจสภาพรถเอกชนในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting car users towards selecting private car inspection services in Chiang Mai Province / ศิรินทิพย์ ศุภตระกูลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551ss_tpg.pdf488.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_abs.pdf478.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_con.pdf477.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_ch1.pdf480.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_ch2.pdf504.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_ch3.pdf502.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_ch4.pdf710.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_ch5.pdf529.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_bib.pdf468.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_app.pdf706.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.