Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9205
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้ยารักษาโรคตาในผู้ป่วยโรคตาของจักษุแพทย์โรงพยาบาลในเขตภาคเหนือของประเทศไทย = Marketing mix factors affecting Ophthalmologist selection of eye medicine in the hospitals in the Northern Region of Thailand / สิริพิม อร่ามนภา
Authors: สิริพิม อร่ามนภา
Authors: สิริพิม อร่ามนภา
Keywords: การตลาด;ตา -- โรค -- การรักษา;โรงพยาบาล -- ไทย(ภาคเหนือ)
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ส373ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1446809
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9205
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551sa_tpg.pdf483.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sa_abs.pdf503.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sa_con.pdf469.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sa_ch1.pdf492.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sa_ch2.pdf501.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sa_ch3.pdf497.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sa_ch4.pdf875.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sa_ch5.pdf586 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sa_bib.pdf471.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sa_app.pdf523.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.