Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8861
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สาวิตรี เวศกาวี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:52:01Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:52:01Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ส273ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454751 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8861 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | เครื่องดื่มชูกำลัง -- การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อเครื่องดื่มเกลือแร่ของผู้บริโภคในเขตบางกะปี กรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting the purchasing of sport drink of consumers in Bangkapi District, Bangkok / สาวิตรี เวศกาวี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba1251sw_tpg.pdf | 491.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1251sw_abs.pdf | 483.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1251sw_con.pdf | 469.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1251sw_ch1.pdf | 491.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1251sw_ch2.pdf | 512.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1251sw_ch3.pdf | 486.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1251sw_ch4.pdf | 713.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1251sw_ch5.pdf | 543 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1251sw_bib.pdf | 478.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1251sw_app.pdf | 508.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.