Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8743
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศิริพร ชีวินไกรสร | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:51:07Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:51:07Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ศ373ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419021 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8743 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | โครงการธนาคารประชาชน | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการโครงการธนาคารประชาชน ในจังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting consumer decision on using the services of the People bank project in Samut Sakhon Province / ศิริพร ชีวินไกรสร | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0550sc_tpg.pdf | 463.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sc_abs.pdf | 491.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sc_con.pdf | 493.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sc_ch1.pdf | 478.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sc_ch2.pdf | 501.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sc_ch3.pdf | 494.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sc_ch4.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sc_ch5.pdf | 785.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sc_bib.pdf | 472.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sc_app.pdf | 504.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.