Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8631
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อกาแฟพร้อมดื่มบรรจุกระป๋องของผู้บริโภคในอำเภอเมืองนครปฐม = Marketing mix factors affecting consumers in selection of ready to drink canned coffee in Amphoe Mueang Nakhon Pathom / สุภชัย เจริญกิจ
Authors: สุภชัย เจริญกิจ
Authors: สุภชัย เจริญกิจ
Keywords: การตลาด;กาแฟกระป๋อง;ผู้บริโภค -- นครปฐม. อำเภอเมือง
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว 381 ส462ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400613
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8631
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0249scr_tpg.pdf128.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_abs.pdf131.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_con.pdf227.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_ch1.pdf127.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_ch2.pdf158.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_ch3.pdf122.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_ch4.pdf261.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_ch5.pdf185.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_bib.pdf121.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_app.pdf147.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.