Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8579
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพุทธชาติ คำมูลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:07Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:07Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 พ444ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400478en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8579-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectโรงงาน -- อุตรดิตถ์. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectสินค้า -- อุตรดิตถ์. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์จากโรงงานบุญญะศานต์ของผู้ซื้อในอำเภอเมือง จังหวัดอุตรอิตถ์ = Marketing factors affecting buyers decision to purchase products from Boonyasarn Factory in Mueang district, Uttaradit province / พุทธชาติ คำมูลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0949pk_tpg.pdf203.78 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pk_abs.pdf211.71 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pk_con.pdf211.12 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pk_ch1.pdf128.18 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pk_ch2.pdf179.73 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pk_ch3.pdf132.48 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pk_ch4.pdf257.36 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pk_ch5.pdf188.21 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pk_bib.pdf125.97 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pk_app.pdf436.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.