Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8520
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกพักรีสอร์ท ระดับราคาสูงของนักท่องเที่ยวบนเกาะช้าง จังหวัดตราด = Service marketing mix factor affecting tourists selection of high-end resorts on Koh Chang, Trat Provinve / ยุทธชัย คณาสิริวัฒน์
Authors: ยุทธชัย คณาสิริวัฒน์
Authors: ยุทธชัย คณาสิริวัฒน์
Keywords: การตลาด;นักท่องเที่ยว -- ตราด;สถานตากอากาศ -- ตราด;เกาะช้าง (ตราด)
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว 381 ย444ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1390902
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8520
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948yk_tpg.pdf327.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_abs.pdf180.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_con.pdf172.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_ch1.pdf160.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_ch2.pdf295.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_ch3.pdf158.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_ch4.pdf239.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_ch5.pdf216.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_bib.pdf162.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_app.pdf186.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.