Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8483
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อินทิรารัตน์ บุณยรัตนกลิน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:49:32Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:49:32Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 381 อ354ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1388481 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8483 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.subject | การตลาด -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.subject | น้ำผลไม้ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำผลไม้พร้อมดื่มของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers decision in selecting ready to drink fruit juice in Bangkok metropolitan / อินทิรารัตน์ บุณยรัตนกลิน | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0948ib_tpg.pdf | 121.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_abs.pdf | 208.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_con.pdf | 151.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_ch1.pdf | 138.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_ch2.pdf | 183.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_ch3.pdf | 129.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_ch4.pdf | 365.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_ch5.pdf | 212.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_bib.pdf | 122.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_app.pdf | 104 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.