Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10229
Title: บุคลิกภาพตราสินค้าที่มีผลต่อความภักดีต่อตราสินค้าผลิตภัณฑ์เบเกอรี่ของผุ้บริโภคในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Brand personality affecting consumers' brand Loyalty of bakery products in Chiang Mai Municipality / ศุภเชษฐ์ พรรณาไทร
Authors: ศุภเชษฐ์ พรรณาไทร
Authors: ศุภเชษฐ์ พรรณาไทร
Keywords: ชื่อตราผลิตภัณฑ์;ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์;เบเกอรี;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 658.827 ศ465บ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1514312
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10229
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim30555sp_tpg.pdf495.4 kBAdobe PDFView/Open
agim30555sp_abs.pdf255.37 kBAdobe PDFView/Open
agim30555sp_con.pdf342.1 kBAdobe PDFView/Open
agim30555sp_ch1.pdf368.51 kBAdobe PDFView/Open
agim30555sp_ch2.pdf513.91 kBAdobe PDFView/Open
agim30555sp_ch3.pdf515.53 kBAdobe PDFView/Open
agim30555sp_ch4.pdf835.01 kBAdobe PDFView/Open
agim30555sp_ch5.pdf402.15 kBAdobe PDFView/Open
agim30555sp_bib.pdf363.69 kBAdobe PDFView/Open
agim30555sp_app.pdf728.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.