Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10210
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชญาดา วงศ์มณีรุ่งen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:45:12Z-
dc.date.available2014-09-17T08:45:12Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ช132คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512533en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10210-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- ลำพูน. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectร้านค้าสะดวกซื้อ -- ลำพูนen_US
dc.subjectบริษัท สรรพสินค้าแจ่มฟ้าพลาซ่า จำกัดen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัทสรรพสินค้าแจ่มฟ้าพลาซ่า จำกัด สาขาอำเภอเมือง ลำพูน = Customer satisfaction towards service marketing mix factors of Jampha plaza department store company limited, Mueang Lumphun district branch / ชญาดา วงศ์มณีรุ่งen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba21054cw_tpg.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_abs.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_con.pdf2.65 MBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_ch1.pdf928.22 kBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_ch2.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_ch3.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_ch4.pdf24.77 MBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_ch5.pdf15.25 MBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_bib.pdf645.65 kBAdobe PDFView/Open
mba21054cw_app.pdf4.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.