Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10210
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชญาดา วงศ์มณีรุ่ง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:45:12Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:45:12Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ช132ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512533 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10210 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- ลำพูน. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | ร้านค้าสะดวกซื้อ -- ลำพูน | en_US |
dc.subject | บริษัท สรรพสินค้าแจ่มฟ้าพลาซ่า จำกัด | en_US |
dc.title | ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัทสรรพสินค้าแจ่มฟ้าพลาซ่า จำกัด สาขาอำเภอเมือง ลำพูน = Customer satisfaction towards service marketing mix factors of Jampha plaza department store company limited, Mueang Lumphun district branch / ชญาดา วงศ์มณีรุ่ง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba21054cw_tpg.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054cw_abs.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054cw_con.pdf | 2.65 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054cw_ch1.pdf | 928.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054cw_ch2.pdf | 2.7 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054cw_ch3.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054cw_ch4.pdf | 24.77 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054cw_ch5.pdf | 15.25 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054cw_bib.pdf | 645.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054cw_app.pdf | 4.44 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.