Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10208
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลาย ในเขตเทศบาลนครเชียงราย จังหวัดเชียงราย = Service marketing mix factor affecting secondary students decision towards selection of tutorial schools in Nakorn Chiang Rai Municipality, Chiang Rai Province / พวงเพชร อินตายวง
Authors: พวงเพชร อินตายวง
Authors: พวงเพชร อินตายวง
Keywords: นักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลาย -- เชียงราย;การสอนเสริม
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 658.83 พ172ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512512
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10208
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20953pi_tpg.pdf474.51 kBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_abs.pdf454.27 kBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_con.pdf733.82 kBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_ch1.pdf457.66 kBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_ch2.pdf782.78 kBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_ch3.pdf493.92 kBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_ch4.pdf6.62 MBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_ch5.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_bib.pdf254.89 kBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_app.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.