Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพวงเพชร อินตายวงen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:45:11Z-
dc.date.available2014-09-17T08:45:11Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.83 พ172ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512512en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10208-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลาย -- เชียงรายen_US
dc.subjectการสอนเสริมen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลาย ในเขตเทศบาลนครเชียงราย จังหวัดเชียงราย = Service marketing mix factor affecting secondary students decision towards selection of tutorial schools in Nakorn Chiang Rai Municipality, Chiang Rai Province / พวงเพชร อินตายวงen_US
dc.typeการค้นคว้าอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20953pi_tpg.pdf474.51 kBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_abs.pdf454.27 kBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_con.pdf733.82 kBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_ch1.pdf457.66 kBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_ch2.pdf782.78 kBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_ch3.pdf493.92 kBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_ch4.pdf6.62 MBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_ch5.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_bib.pdf254.89 kBAdobe PDFView/Open
mba20953pi_app.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.