Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10201
Title: การวัดมูลค่าตราสินค้ากาแฟนาชาจากมุมมองของผู้บริโภค ในจังหวัดภูเก็ต = Measuring consumer-based brand equity of NACHA coffee in Phuket Province / ทิพาวาดี ทวีอภิรดีวิโรจน์
Authors: ทิพาวาดี ทวีอภิรดีวิโรจน์
Authors: ทิพาวาดี ทวีอภิรดีวิโรจน์
Keywords: ชื่อตราผลิตภัณฑ์;กาแฟ;ผู้บริโภค -- การตัดสินใจ
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว 658.827 ท362ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512259
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10201
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20953tt_tpg.pdf481.14 kBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_abs.pdf352.14 kBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_con.pdf745.53 kBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_ch1.pdf363.67 kBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_ch2.pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_ch3.pdf767.07 kBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_ch4.pdf6.65 MBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_ch5.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_bib.pdf214.82 kBAdobe PDFView/Open
mba20953tt_app.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.