Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10201
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ทิพาวาดี ทวีอภิรดีวิโรจน์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:45:07Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:45:07Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.827 ท362ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512259 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10201 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | ชื่อตราผลิตภัณฑ์ | en_US |
dc.subject | กาแฟ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- การตัดสินใจ | en_US |
dc.title | การวัดมูลค่าตราสินค้ากาแฟนาชาจากมุมมองของผู้บริโภค ในจังหวัดภูเก็ต = Measuring consumer-based brand equity of NACHA coffee in Phuket Province / ทิพาวาดี ทวีอภิรดีวิโรจน์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20953tt_tpg.pdf | 481.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953tt_abs.pdf | 352.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953tt_con.pdf | 745.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953tt_ch1.pdf | 363.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953tt_ch2.pdf | 1.91 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953tt_ch3.pdf | 767.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953tt_ch4.pdf | 6.65 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953tt_ch5.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953tt_bib.pdf | 214.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953tt_app.pdf | 1.79 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.