Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10200
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวไทยในการเลือกใช้บริการรถเช่าใน จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting Thai tourists towards selecting rental cars in Chiang Mai province / ธนวิทย์ นาทิพย์
Authors: ธนวิทย์ นาทิพย์
Authors: ธนวิทย์ นาทิพย์
Keywords: การตลาด;ความพอใจของผู้รับบริการ;การเช่ารถยนต์ -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.834 ธ157ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512156
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10200
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba21054tn_tpg.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_abs.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_con.pdf2.65 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_ch1.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_ch2.pdf3.88 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_ch3.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_ch4.pdf21.9 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_ch5.pdf17.91 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_bib.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_app.pdf3.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.