Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10200
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธนวิทย์ นาทิพย์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:45:07Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:45:07Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.834 ธ157ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512156 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10200 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้รับบริการ | en_US |
dc.subject | การเช่ารถยนต์ -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวไทยในการเลือกใช้บริการรถเช่าใน จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting Thai tourists towards selecting rental cars in Chiang Mai province / ธนวิทย์ นาทิพย์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba21054tn_tpg.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tn_abs.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tn_con.pdf | 2.65 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tn_ch1.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tn_ch2.pdf | 3.88 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tn_ch3.pdf | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tn_ch4.pdf | 21.9 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tn_ch5.pdf | 17.91 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tn_bib.pdf | 1.79 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tn_app.pdf | 3.84 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.