Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10144
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของโสต คอ นาสิกแพทย์ในจังหวัดเชียงใหม่ในการสั่งใช้ยาพ่นจมูกชนิดสเตียรอยด์ = Marketing mix factors affecting decision of Otorhinolaryngologists in Chiang Mai Province towards prescribing intranasal corticosteroid drugs / ศรกมลวรรณ สุขมูล
Authors: ศรกมลวรรณ สุขมูล
Authors: ศรกมลวรรณ สุขมูล
Keywords: การตลาด;สเตียรอยด์;ยา -- การจัดซื้อ
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ศ171ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510844
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10144
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba21054ss_tpg.pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_abs.pdf663.42 kBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_con.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_ch1.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_ch2.pdf2.99 MBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_ch3.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_ch4.pdf15.19 MBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_ch5.pdf7.08 MBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_bib.pdf644 kBAdobe PDFView/Open
mba21054ss_app.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.