Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10066
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อร้านค้าวัสดุก่อสร้างในจังหวัดประจวบคี รีขันธ์ ในการซื้อวัสดุปูนซีเมนต์ชนิดถุง = Marketing mix factors affecting construction material stores in Prachuap Khiri Khan Province towards purchasing bagged cement / พัฒนศักดิ์ ลิมปิวรรณ
Authors: พัฒนศักดิ์ ลิมปิวรรณ
Authors: พัฒนศักดิ์ ลิมปิวรรณ
Keywords: การตลาด;วัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- ประจวบคีรีขันธ์;ร้านค้า -- ประจวบคีรีขันธ์
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.8 พ113ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504811
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10066
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954pl_tpg.pdf245.96 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_abs.pdf184.97 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_con.pdf163.17 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_ch1.pdf188.39 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_ch2.pdf216.75 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_ch3.pdf175.44 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_ch4.pdf512.6 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_ch5.pdf334.89 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_bib.pdf168.86 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_app.pdf199.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.