Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพัฒนศักดิ์ ลิมปิวรรณen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:43:38Z-
dc.date.available2014-09-17T08:43:38Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 พ113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504811en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10066-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectวัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- ประจวบคีรีขันธ์en_US
dc.subjectร้านค้า -- ประจวบคีรีขันธ์en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อร้านค้าวัสดุก่อสร้างในจังหวัดประจวบคี รีขันธ์ ในการซื้อวัสดุปูนซีเมนต์ชนิดถุง = Marketing mix factors affecting construction material stores in Prachuap Khiri Khan Province towards purchasing bagged cement / พัฒนศักดิ์ ลิมปิวรรณen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954pl_tpg.pdf245.96 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_abs.pdf184.97 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_con.pdf163.17 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_ch1.pdf188.39 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_ch2.pdf216.75 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_ch3.pdf175.44 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_ch4.pdf512.6 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_ch5.pdf334.89 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_bib.pdf168.86 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pl_app.pdf199.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.