Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9967
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุจิรา สุภาภาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:42:30Z-
dc.date.available2014-09-17T08:42:30Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 615.10688 ส423ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1500194en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9967-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectร้านขายยา -- การตลาดen_US
dc.subjectร้านขายยา -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectยาen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการสั่งซื้อยาผ่านร้านค้าส่งของร้านขายยาในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting retail drugstore decision towards purchasing from wholesalers inMueang Chiang Mai District / สุจิรา สุภาภาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0954ss_tpg.pdf182.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_abs.pdf169.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_con.pdf163.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_ch1.pdf167.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_ch2.pdf234.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_ch3.pdf229.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_ch4.pdf400.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_ch5.pdf295.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_bib.pdf168.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0954ss_app.pdf278.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.