Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9545
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการจากผู้รับจัดการงานแต่งงานในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting selecting decision towards wedding organizers in Chiang Mai Province / อารยา ปัญญานุวัฒน์
Authors: อารยา ปัญญานุวัฒน์
Authors: อารยา ปัญญานุวัฒน์
Keywords: การจัดการตลาด;บริษัท -- เชียงใหม่;การสมรส -- เชียงใหม่
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 อ276ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1464585
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9545
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0552ap_tpg.pdf462.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_abs.pdf486.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_con.pdf476.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_ch1.pdf503.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_ch2.pdf570.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_ch3.pdf499.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_ch4.pdf829.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_ch5.pdf752.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_bib.pdf493.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_app.pdf3.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.