Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9545
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอารยา ปัญญานุวัฒน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:05:16Z-
dc.date.available2014-09-17T08:05:16Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 อ276ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1464585en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9545-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectบริษัท -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการสมรส -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการจากผู้รับจัดการงานแต่งงานในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting selecting decision towards wedding organizers in Chiang Mai Province / อารยา ปัญญานุวัฒน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0552ap_tpg.pdf462.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_abs.pdf486.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_con.pdf476.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_ch1.pdf503.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_ch2.pdf570.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_ch3.pdf499.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_ch4.pdf829.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_ch5.pdf752.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_bib.pdf493.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ap_app.pdf3.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.