Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9455
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้ปกครองในการเลือกสถานรับเลี้ยงเด็กเอกชน ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting decision of parents towards selecting private day care services in Mueang Chiang Mai District / ณภัทร รัตนเดชาพิทักษ์
Authors: ณภัทร รัตนเดชาพิทักษ์
Authors: ณภัทร รัตนเดชาพิทักษ์
Keywords: สถานเลี้ยงเด็ก -- การตลาด;สถานเลี้ยงเด็ก -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ผู้ปกครองกับเด็ก -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ณ1611ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462379
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9455
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark1052nr_tpg.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_abs.pdf884.32 kBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_con.pdf1.66 MBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_ch1.pdf826.78 kBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_ch2.pdf1.92 MBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_ch3.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_ch4.pdf18.88 MBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_ch5.pdf7.76 MBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_bib.pdf447.96 kBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_app.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.