Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9455
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณภัทร รัตนเดชาพิทักษ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:33Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:33Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ณ1611ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462379en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9455-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectสถานเลี้ยงเด็ก -- การตลาดen_US
dc.subjectสถานเลี้ยงเด็ก -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectผู้ปกครองกับเด็ก -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้ปกครองในการเลือกสถานรับเลี้ยงเด็กเอกชน ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting decision of parents towards selecting private day care services in Mueang Chiang Mai District / ณภัทร รัตนเดชาพิทักษ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark1052nr_tpg.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_abs.pdf884.32 kBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_con.pdf1.66 MBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_ch1.pdf826.78 kBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_ch2.pdf1.92 MBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_ch3.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_ch4.pdf18.88 MBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_ch5.pdf7.76 MBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_bib.pdf447.96 kBAdobe PDFView/Open
mark1052nr_app.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.