Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9287
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ประภาส จันทร์อินทร์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:03:24Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:03:24Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ป17116ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448261 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9287 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | การตลาด -- สมุทรสาคร. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | รถจักรยานยนต์ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumer buying decision towards motocycle in Mueang Samut Sakhon district / ประภาส จันทร์อินทร์;"Marketing mix factors affecting consumer buying decision towards motocycle in Mueang Samut Sakhon district" | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0851pci_tpg.pdf | 563.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pci_abs.pdf | 484.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pci_con.pdf | 482.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pci_ch1.pdf | 478.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pci_ch2.pdf | 496.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pci_ch3.pdf | 486.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pci_ch4.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pci_ch5.pdf | 614.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pci_bib.pdf | 480.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pci_app.pdf | 505.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.