Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9035
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อเฟอร์นิเจอร์ไม้ของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers purchasing decision on wooden furniture in Chiang Mai / มิ่งขวัญ วิมลสันติโรจน์
Authors: มิ่งขวัญ วิมลสันติโรจน์
Authors: มิ่งขวัญ วิมลสันติโรจน์
Keywords: การตลาด;เครื่องเรือน;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ม321ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419309
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9035
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1148mw_tpg.pdf339.54 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_abs.pdf283.15 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_con.pdf211.83 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_ch1.pdf129.84 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_ch2.pdf138.24 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_ch3.pdf123.3 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_ch4.pdf398.66 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_ch5.pdf195.64 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_bib.pdf129.91 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_app.pdf167.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.