Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8878
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเกศินี ประทุมมณีen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:52:09Z-
dc.date.available2014-09-17T07:52:09Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ก583ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1472120en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8878-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectนักท่องเที่ยวต่างชาติ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectมวยen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวต่างชาติในการเข้าชมการแข่งขันกีฬามวยไทยในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting foreign tourists decision towards attending Thai boxing competitions in Mueang Chiang Mai District / เกศินี ประทุมมณีen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1052kp_tpg.pdf468.23 kBAdobe PDFView/Open
mba1052kp_abs.pdf486.45 kBAdobe PDFView/Open
mba1052kp_con.pdf487.92 kBAdobe PDFView/Open
mba1052kp_ch1.pdf487.32 kBAdobe PDFView/Open
mba1052kp_ch2.pdf578.52 kBAdobe PDFView/Open
mba1052kp_ch3.pdf491.1 kBAdobe PDFView/Open
mba1052kp_ch4.pdf684.12 kBAdobe PDFView/Open
mba1052kp_ch5.pdf648.63 kBAdobe PDFView/Open
mba1052kp_bib.pdf489.59 kBAdobe PDFView/Open
mba1052kp_app.pdf504.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.