Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8764
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดค้าปลีกที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเฟอร์นิเจอร์ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Retailing mix factors affecting consumers buying decision of furniture in Bangkok metropolitan / ศิริ วงศ์ภาติกะเสรี
Authors: ศิริ วงศ์ภาติกะเสรี
Authors: ศิริ วงศ์ภาติกะเสรี
Keywords: การตลาด;ร้านค้าปลีก;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ;เครื่องเรือน
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว 658.8 ศ373ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419043
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8764
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0750sw_tpg.pdf520.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_abs.pdf488.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_con.pdf484.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_ch1.pdf491.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_ch2.pdf582.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_ch3.pdf484.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_ch4.pdf956.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_ch5.pdf603.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_bib.pdf490.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_app.pdf546.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.