Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21315
Title: ส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อผู้ค้าปลีกที่ถนนคนเดินกรีนมาร์เก็ตในอาเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อ เสื้อผ้าแฟชั่นสตรี = Marketing mix affecting retailers at greenmarket walking street in Mueang Chiang Mai district towards buying fashioned lady clothes / วรรษมล จายแปง
Authors: วรรษมล จายแปง
Authors: วรรษมล จายแปง
Keywords: ถนนคนเดิน (เชียงใหม่) -- การตลาด
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ว177ส
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1522330
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21315
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark30955wj_tpg.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_abs.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_con.pdf2.49 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_ch1.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_ch2.pdf3.13 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_ch3.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_ch4.pdf27.36 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_ch5.pdf6.61 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_bib.pdf713.66 kBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_app.pdf3.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.