Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10716
Title: การวิเคราะห์กลยุทธ์ทางการตลาดในการขยายฐานลูกค้าบัตรเอทีเอ็มของธนาคารพาณิชย์แห่งหนึ่งในอำเภอแม่สาย จังหวัดเชียงราย = An Analysis of marketing strategies to increase ATM customers of a Commercial Bank in Mae Sai District, Chiang Rai Province / ยุภาพร พงษ์ตุ้ย
Authors: ยุภาพร พงษ์ตุ้ย
Authors: ยุภาพร พงษ์ตุ้ย
Keywords: ธนาคารพาณิชย์ -- เชียงราย. อำเภอแม่สาย;การตลาด;บริการเงินด่วน
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 332.12 ย462ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1364695
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10716
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0948yp_tpg.pdf193.66 kBAdobe PDFView/Open
econ0948yp_abs.pdf128.61 kBAdobe PDFView/Open
econ0948yp_con.pdf105.85 kBAdobe PDFView/Open
econ0948yp_ch1.pdf161.45 kBAdobe PDFView/Open
econ0948yp_ch2.pdf205.6 kBAdobe PDFView/Open
econ0948yp_ch3.pdf128.54 kBAdobe PDFView/Open
econ0948yp_ch4.pdf194.95 kBAdobe PDFView/Open
econ0948yp_ch5.pdf135.71 kBAdobe PDFView/Open
econ0948yp_bib.pdf131.42 kBAdobe PDFView/Open
econ0948yp_app.pdf204.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.