Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10279
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนวลจันทร์ สุคำภาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:46:11Z-
dc.date.available2014-09-17T08:46:11Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว 664.9445 น177ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1525202en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10279-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectอาหารทะเลแช่แข็ง -- การตลาดen_US
dc.subjectอาหารสำเร็จรูป -- การตลาดen_US
dc.subjectอาหารทะเลแช่แข็ง -- การจัดซื้อen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้ออาหารทะเลปรุงสำเร็จแช่แข็งจากร้านค้าปลีกสมัยใหม่ในพื้นที่ฝั่งธนบุรี = Marketing mix factors affects customers towards purchasing of ready-to-eat frozen seafood of modern retail stores in Thon Buri areas / นวลจันทร์ สุคำภาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30655ns_tpg.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_abs.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_con.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_ch1.pdf970.95 kBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_ch2.pdf2.46 MBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_ch3.pdf954.24 kBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_ch4.pdf28.78 MBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_ch5.pdf6.31 MBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_bib.pdf360.74 kBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_app.pdf3 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.