Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10124
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้ค้าปลีกเนื้อสุกรในการซื้อสุกรในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service marketing mix of Chiang Mai Phai-Thong Spinning company limited, Chiang Mai Province / พีรวัฒน์ พนาอนันต์ไพบูลย์
Authors: พีรวัฒน์ พนาอนันต์ไพบูลย์
Authors: พีรวัฒน์ พนาอนันต์ไพบูลย์
Keywords: การจัดการการตลาด;สุกร -- การค้า;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 พ377ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1509910
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10124
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954pna_tpg.pdf494.84 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_abs.pdf453.39 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_con.pdf735.79 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_ch1.pdf568.98 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_ch2.pdf891.71 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_ch3.pdf614.98 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_ch4.pdf6.65 MBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_ch5.pdf3.39 MBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_bib.pdf260.72 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_app.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.