Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Sciences and Technology
Health Sciences
Humanities and Social Sciences
Research Institutes
Academic Support Units
Social Engagement
Theses/IS
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 71-80 of 175 (Search time: 0.057 seconds).
previous
1
...
5
6
7
8
9
10
11
...
18
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการเลือกใช้บัตรบีเฟิสต์ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers in Mueang Chiang Mai district towards selecting Be 1st card of Bangkok Bank public company limited / ปริญญา ศิรบรรจงกราน
ปริญญา ศิรบรรจงกราน
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการสินเชื่อ Medium SMEs ของธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ของลูกค้าในจังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting customr slection toward medium SME credit services of Kasikornbank Public Company Limited in Samut Sakorn Province / อนวัช จั่นสกุล;"Service marketing mix factors affecting customr slection toward medium SME credit services of Kasikornbank Public Pompany Limited in Samut Sakorn Province"
อนวัช จั่นสกุล
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้น้ำมันเครื่องของผู้ใช้รถยนต์นั่งส่วนบุคคลที่อยู่ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumer purchasing devision toward car engine oil in Samut Sakhon Province / นัฐพงษ์ ไทยรัก
นัฐพงษ์ ไทยรัก
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกใช้บริการสถาบันกวดวิชาเพื่อการตอบสนองข้อสอบภาษาอังกฤษมาตรฐานในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Factors affecting consumer decision towards selecting tutoring institutes for standard english tests in Amphoe Mueang Chiang Mai / สุภาพงษ์ นิลเกษ
สุภาพงษ์ นิลเกษ
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อปุ๋ยอินทรีย์ของเกษตรกรในอำเภอสบปราบ จังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting farmer's decision on purchasing organic fertilizer in Sop Prap District, Lampang Province / โกมล นาคสิงห์
โกมล นาคสิงห์
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริหารที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อแว่นตาจากร้านค้าแว่นตาเชนสโตร์ ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting customer decisions on purchasing of eyeglasses from optical-chain stores in Bangkok metropolitan / อโนชา เขียวลงยา;"Services marketing mix factors affecting customer decisions on purchasing of eyeglasses from optical-chain stores in Bangkok metropolitan"
อโนชา เขียวลงยา
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้สำเร็จรูปของผู้บริโภค อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Markiting mix factors affecting ready - to - dirnk fruit juice purchasing perferences of consumers in Mueang Chiang Mai District / ดลกร บุญติ
ดลกร บุญติ
2554
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักศึกษาระดับประกาศนียบัตรวิชาชีพชั้นสูงในอำเภอหาดใหญ่จังหวัดสงขลาในการตัดสินใจเลือกศึษาในโรงเรียนเอกชนอาชีวศึกษา = Service marketing mix factors affecting vocational diploma students in Hat Yai district , Songkhla province towards selecting private higher vocational school / ดวงใจ สุวลักษณ์
ดวงใจ สุวลักษณ์
2551
ส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้สถานีบริการน้ำมันของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumers selection of gas station in Mueang district, Chiang Mai province / ทรงศักดิ์ ชัยวัฒนาโรจน์;"Services marketing mix factors affecting consumers selection of gas station in Mueang district, Chiang Mai province"
ทรงศักดิ์ ชัยวัฒนาโรจน์
2554
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกสถานบริการสปาเพื่อสุขภาพในเขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร = Service marketing mix factors affecting customers towards selecting healthy spas in Khet Watthana, Bangkok / กฤติยา แย้มเอี่ยม
กฤติยา แย้มเอี่ยม
Discover
Author
1
กฤตตา โพธิ์ประสิทธิ์ศาสต์
1
กฤตพน ไชยอินทร์
1
กฤติยา แย้มเอี่ยม
1
กษิมาภรณ์ ธนะสมบัติ
1
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
1
กาญจน์วิตรี งามพริ้ง
1
กิตติสุข ดำรงศรี
1
ขนิษฐา วัฒนโรจนกิจ
1
คเชน เจียกขจร
1
ฆราวัฒน์ สืบไกรสร
.
next >
Subject
16
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
9
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
9
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
9
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
8
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
7
สินเชื่อ
6
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
6
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
6
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
4
ความพอใจของผู้รับบริการ
.
next >
Date issued
3
2558
7
2557
2
2556
22
2555
45
2554
2
2553
1
2552
38
2551
55
2550